• ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير
  • اِسَّبِت ٨ ذو القعده ١٤٣٩
  • Saturday, July 21, 2018
کلیدواژه: 46736
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد، ساعت 12:06
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۶/۱۳
فرایند رسیدگی به شکایات

فرایند رسیدگی به شکایات

مراجعه کننده محترم:
اگر از خدمات ارائه شده در این مرکز شکایتی دارید:


شکایت خود را ثبت و در صندوق پیشنهادات و انتقادات بیندازید.
با شماره تلفن 52243011-011 تماس بگیرید.
دفتر رسیدگی به شکایات ، در عصر و شب، سوپروایزر کشیک می باشد.


به این ترتیب، شکایت شما مورد بررسی قرار گرفته و پس از حصول نتیجه، به شما حضوری یا تلفنی اطلاع داده خواهد شد.


لطفاً به نکات زیر توجه فرمائید:

1- در صورت تمایل نام و نام خانوادگی خود یا بیمارتان را قید نمائید.
2- نظرات خود را حتی‌الامکان کوتاه و روشن بیان نمائید.
3- چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمائید.
4- شماره تماس خود را جهت اطلاع نتیجه نهایی، قید نمائید.

 

توجه: این فایل 2 صفحه ای هست. برای بزرگ کردن صفحه، روی دکمه popout image در پایین صفحه تصویر کلیلک کنید و برای دیدن 2 صفحه ( پیمایش بین 2 صفحه) ، روی فلش کنار تصویر، کلیک کنید.

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 3/8907 sec