• ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور
  • اِلأِثنين ٢٤ ذو الحجه ١٤٤۰
  • Monday, August 26, 2019
کلیدواژه: 63981
تاریخ انتشار:۱۳۹۷ دوشنبه ۲۳ مهر، ساعت 10:49
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۷/۲۵

                                                          کانال های ارتباطی
سامانه تلفنی 1420
کلیه مخاطبان و ذینفعان سازمان می توانند ضمن تماس با شماره 1420 از سراسر کشور با این سامانه ارتباط حاصل نموده و نسبت به طرح مشکلات وپرسش های خوداقدام نمایند.کارشناسان این مرکز بطورمستمراز 8 صبح لغایت 8 شب پاسخگوی این عزیزان می باشند. در خارج از ساعات فوق امکان ثبت پیام های صوتی فراهم گردیده است و کارشناسان این سامانه حداکثر طی دو روز کاری بعد ،  طی تماس با مخاطب پاسخگوی موارد مطروحه خواهند بود.
سامانه پیامکی 10001420
مخاطبان میتوانند با ارسال سوالات ومشکلات خود به سامانه پیامکی 10001420 حداکثر طی دو روز کاری پاسخ خود رادریافت نمایند.
پورتال مرکز ارتباطات مردمی
متقاضیان استفاده از خدمات پورتال می توانند با ثبت نام در سامانه crm.tamin.ir نسبت به طرح سوال، مشکلات و شکایات اقدام نمایند. این سامانه با ارجاع موارد مطروحه به لایه های تخصصی پاسخگوی موارد مطروحه خواهند بود. در ضمن، طرح درخواست صدور غیرحضوری دفترچه درماننیز در این سامانه در حال گذراندن مراحل آزمایشی خود می باشد.
کدهای دستوری USSD
#1420*4*  :که خدمات دولت همراه بوده و گزینه خدمات تامین اجتماعی مانند آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری و ... در آن فعال می باشد. 
#142* : در راستای گسترش کانال ارائه خدمات غیرحضوری در بستر تلفن همراه، کاهش مراجعات حضوری ذینفعان، کاهش هزینه ها و تسهیل و تسریع در خدمات مورد نیاز به منظور افزایش رضایت‌مندی، در حال حاضر سرویس های مشمول با دسته بندی های موضوعی 1‏‏- استعلام، 2‏‏-دریافت اپلیکیشن تامین اجتماعی من، 3 ‏‏- نوبت دهی شعب  4‏‏- نوبت دهی مراکزدرمانی  و.... جهت ارائه خدمات از طریق بستر تلفن همراه (USSD) و با شماره گیری کد دستوری #142* در بستر همراه اول قابل دسترسی برای عموم می‌باشد .
از جمله خدمات ارائه شده بر بستر USSD:
• مشاهده آخرین سابقه با دریافت کد ملی و نمایش روز کارکرد، ماه و سال کارکرد و آخرین دستمزد دریافتی به مخاطب
• استعلام استحقاق درمان با دریافت کد ملی از مخاطب
• مشاهده آخرین مبلغ مستمری با دریافت کد مستمری و کد ملی مخاطب
• استعلام نوع رابطه بیمه ای از طریق دریافت کد ملی از مخاطب
• نمایش کارگاه های کارفرما با دریافت کد ملی و نمایش سرجمع بدهی قطعی و برآوردی برای هر کارگاه
• ارائه نمونه فرم های سازمان تامین اجتماعی به تفکیک امور فنی بیمه شدگان، مستمری ها و نام نویسی
• ارسال لینک مربوطه از طریق پیام کوتاه به مخاطب
• امکان پرداخت حق بیمه با ثبت اطلاعات شناسه برگ پرداخت، مبلغ قبض، شماره کارت و رمز دوم کارت
• نوبت دهی مراکز درمانی از طریق دریافت کد استان از مخاطب
• ارائه لیست آئین نامه های بیمه ای از طریق ارسال پیام کوتاه به مخاطب
• ارائه لیست آئین نامه های درمانی از طریق ارسال پیام کوتاه به مخاطب
• ارسال لینک جستجو در بخشنامه ها و دستور العمل ها از طریق پیام کوتاه به مخاطب
• ارائه لیست قوانین و مقررات از طریق ارسال پیام کوتاه به مخاطب
• ارسال لینک سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان (CRM) جهت طرح سوال
• ارسال سوالات رایج از طریق پیام کوتاه به مخاطب
• ارسال لینک اساسنامه سازمان از طریق پیام کوتاه
• ارسال لینک درباره سازمان از طریق پیام کوتاه
• ارسال لینک خدمات متنوع بیمه ای و درمانی از طریق پیام کوتاه
اپلیکیشن تامین اجتماعی من ( My tamin   )
اپلیکیشن تلفن همراه سازمان  با عنوان «تأمین اجتماعی من»، در نسخه Android و iOS با معماری سرویس گرا و با رویکرد طراحی و پیاده سازی اکوسیستم مبتنی بر تلفن همراه و ایجاد سکوی باز توسعه آن توسط دفتر راهبری سیستم ها طراحی، پیاده سازی و منتشر گردید.
قابلیت های این اپلیکیشن :
1. مشاهده توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده، اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه
2. استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری
3. استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای کلیه کارگاه ها‏/ پیمان های تحت پوشش
4. نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی
5. امکان جستجوی مراکز ارائه خدمات
6. پرسش و پاسخ های متداول (FAQ)
7. اخبار سازمان به تفکیک آخرین اخبار و پربیننده ترین ها
8. امکان دسترسی فرم های سازمانی در کارکردها و حوزه های متنوع

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha