• ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر
  • اِلأِثنين ٢٣ محرم ١٤٤١
  • Monday, September 23, 2019
کلیدواژه: 67162
تاریخ انتشار:۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر، ساعت 11:26
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۸/۲۳

فرد متقاضی شکایت خودرادر فرم مخصوص مطرح می نماید.این فرم در صندوق نظرات و پیشنهادات واحد میز خدمت موجود می باشد.شکایت توسط ریاست دفتر بررسی شده و به واحد مربوطه ارجاع میگردد.مسئول واحد مربوطه به بررسی کارشناسی موضوع شکایت پرداخته و به ریاست گزارش ارائه میدهد.شکایت درصورت نیاز درکمیته رسیدگی به شکایت مطرح شده و رسیدگی لازم صورت گرفته و تصمیم گیری نهائی صورت میگیرد.در نهایت رابط روابط عمومی دفتر اسناد پزشکی جوابیه به شاکی مورد نظر ارسال میکند.
مسئول رسیدگی به شکایات:آقای شرفی                                           تلفن: 02433422160

فرم رضایت سنجی از طرف های قراداد

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع

فلوچارت و مدت زمان انجام کار

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha