• ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر
  • اِلأِثنين ٢٣ محرم ١٤٤١
  • Monday, September 23, 2019
کلیدواژه: 67836
تاریخ انتشار:۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ آبان، ساعت 11:11
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۸/۳

دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تأمین اجتماعی استان زنجان در راستای حرکت به سوی کیفیت برتر،  متعهد می شود الزامات کاربردی مورد نیاز  سیستم مدیریت کیفیت را منطبق با انتخاب استاندارد بین المللی ISO 9001-2015  برآورده نموده  و بهبود مستمر دهد . خط مشی های این دفتر در راستای اهداف  راهبردی به شرح زیر اعلام می گردد:

1. تلاش در جهت ارتقا رضایت ذینفعان (کارکنان ، بیمه شدگان و طرف های قرارداد).
2. تلاش در جهت ارتقای نظارت بر عملکرد مراکز طرف قرارداد و کنترل بیماریهای پرهزینه.
3. تلاش در جهت بهبود فرایند های کاری درمان غیر مستقیم و ارتقای آموزش تخصصی پرسنل

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha