• ۱۳۹۸ دوشنبه ۱ مهر
  • اِلأِثنين ٢٣ محرم ١٤٤١
  • Monday, September 23, 2019
کلیدواژه: 67914
تاریخ انتشار:۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان، ساعت 12:40
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۷/۸/۵

منشور اخلاقی دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان زنجان
ما کارکنان دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی زنجان تعهد می‌کنیم:

نظم و انضباط در محیط‌ کاری، نگهداری ملزومات اداری و تجهیزات، ارائه خدمات به ارباب رجوع
و رفتار مناسب ایشان، حضور بموقع در محل کار و انجام بموقع وظایف و سلسله مراتب اداری را رعایت نمائیم.
ما کارگزاران نظام در اسناد پزشکی استان پیمان می‌بندیم:
• رازدار بوده و در رفتار و گفتار صداقت داشته باشیم .
• نسبت به همکاران خود در سطوح مختلف با نزاکت، احترام، خوش‌روئی و متانت رفتار کنیم.
• به صحبت‌ها و خواسته‌های مراجعان گوش فرا داده و با انعطاف پذیری معقول، خوش‌روئی و احترام با آنها رفتار کنیم.
• در ایجاد ذهنیت مثبت از کار و انجام تکالیف پشتکار داشته و نسبت به ارتقاء دانش و مهارت‌های خود اقدام نمائیم.
• نسبت به جامعه، حرفه، شأن و اهداف سازمان و منزلت مراجعان احساس مسئولیت نمائیم.
• نسبت به انجام وظایف خود به شکل مؤثر و کارآمد، با دقت و سرعت و بدون تشریفات زاید عمل نمائیم.
• از مظاهر فساد اداری همچون توصیه، تبعیض، تشریفات زاید اداری، سوء استفاده از موقعیت خود و … جداً پرهیز نمائیم.
• نسبت به مشکلات همکاران خود بی‌تفاوت نبوده و به رشد و بهسازی همدیگر توجه نمائیم.
• و نیز از سازمان انتظار داریم، با تخلفات به صورت جدی برخورد نموده
و نسبت به عملکرد همکاران از ابزار تشویق و تنبیه استفاده نماید.

 

میثاق نامه

ما کارکنان خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی با خدای خویش عهد و میثاق می‌بندیم که در جهت عدالت محوری، مهرورزی و خدمت به خلق خدا در انجام رسالت شغلی خویش اصول  زیر را در فرآیند کار خود رعایت نمائیم:

    پایبندی به باورهای اسلامی، آموزه‌ های دینی، ارزشهای ملی و رعایت اصول اخلاقی.
    معرفت و شناخت کافی از استراتژی، اهداف کلان و رویکردهای سازمان و کاربست آن در فرآیند خدمت.
    آگاهی و شناخت کافی از وظایف محوله و انجام مطلوب آن در ایجاد و ارتقاء انگیزش شغلی، آگاهی و تقویت خود باوری.
    رعایت کامل احترام مراجعین و مخاطبین با محوریت کرامت انسانی، مشتری مداری و نگرش مثبت.
    ملاک قراردادن اصل پاسخگویی با رعایت منطق اقناعی در چارچوب وظایف انسانی با رویکرد خیر و صلاح سازمان و شفاف ‌سازی ضوابط و قوانین.
    استفاده از جایگاه و موقعیت شغلی در جلب رضایت و اعتماد مراجعین، ارتقاء سلامت سازمانی در خدمت بی منت به مردم و تقویت تعلق سازمانی به صورت فردی و گروهی.
    رعایت کامل نظم و مقررات اداری با درنظر گرفتن سلسله مراتب سازمانی و  برنامه‌ ریزی هدفمند در عملیاتی نمودن آن.
    تلاش وافر در نوآوری، خلاقیت و تحول در حیطه مسئولیت جهت ارتقای سازمان با رعایت ضوابط و مقررات.
    تعهد در انجام وظایف و مسئولیت‌ پذیری لازم با قبول شرایط و ضوابط سازمان درفرآیند خدمت.
    تلاش در جهت پاسخگویی به مدیران ذیربط در حیطه وظایف خود و تعامل مبتنی بر  باورهای اسلامی آموزه‌ های دینی و ارزشهای ملی با کارکنان، مخاطبین و  مراجعین.

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0
captcha